close

Lying in my bed I hear the clock tick 躺在床上,聽著時鐘的滴答聲
And think of you 心裡想念著你
Caught up in circles confusion 困在週而復始的紛亂裡
Is nothing new 早已習以為常
Flashback--warm nights 回想那些溫暖的夜
Almost left behind suitcases of memories 幾已拋在記憶的行李箱後
(time after )

Sometimes you picture me 有時你為我畫像
I'm walking too far ahead 我走得太遠了
You're calling to me 你呼喚我
I can't hear what you've said 我卻聽不見你在說什麼
Then you say--go slow 後來,你說 慢一點

I fall behind 我跟不上
The second hand unwinds 時針並未倒轉

*If you're lost you can look and you will find me 如果你迷路了,四處看看就可以找到我
Time after time 一次又一次

If you fall I will catch you 如果你跌倒了,我會抓住你
I'll be waiting time after time 我會一次又一次的等你

After my picture fades 當我的畫像接近尾聲
And darkness has turned to gray 黑夜逐漸露出魚肚白
Watching through windows 望著窗外
You're wondering if I'm OK 你想知道我是否安好?
Secrets stolen from deep inside 秘密從內心深處被偷走
The drum beats out of time(*) 鼓聲已跟不上節奏

You said go slow-- 你說 慢一點
I fall behind 我跟不上
The second hand unwinds(*) 時針並未倒轉


--------------------------------------------------------------------

連美惠也有推薦這首好歌

那我推給大家聽聽吧~^^

之前是在北二的胖虎版知道的

林凡最近出的專輯吧

唱了很多經典好歌

這個是原唱版的

是許幫你找給我的哦

我一跟她求歌

她馬上就知道是首老歌了

果然有在聽音樂的人就是不一樣耶

哈哈!!

但很好聽哦

林凡的版本是抒情慢版

→http://mymedia.yam.com/m/1398436

辛蒂露波的原唱版本節奏有些快

但我卻很喜歡

編制的方式讓人一聽就有那種回到從前幾○年代的fu

哈哈

快聽吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pin-fang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()